Analisis Wong Xi Beng di Pusat Membeli-belah.

Analisis Wong Xi Beng di Pusat Membeli-belah. 

Ini adalah wa punya pemerhatian terhadap perlakuan social yg seling boleh dilihat di pusat2 membeli belah di Malaysia..


1.Awek cun + balak hensem

Ini couple rileks sahaja. Talak menunjukkan public affection yang berlebihan. Olang lain pun sinang melihat meleka.

2.Awek cun + balak talak hensem

Kebanyakan awek yg cun mesti mendapat balak yang tidak hensem. Silapelhatikan balak itu, ada satu macam muka bangga sebab dia punya amoi cun. Kadang-kadang itu balak mesti pakai spec hitam mau kasik nampak sikit hensem. Boleh diperhatikan juga, itu balak suka buat lawak talak kelaka mau kasik tambat hati aweknya itu (tapi itu awek jalang ketawa, cuma senyum manis sahaja). Selalunya juga, balak itu mempunyai dompet yang tebal.


3.Awek talak cun + balak hensem

Lu boleh nampak itu awek mesti pegang kaw-kaw tangan balak dia yang hensem tamau kasik lepas. Wa pun tatau apa hal. Public affection yang terlampau2 juga akan dilakukan oleh itu awek tersebut terhadap balaknya. Boleh diperhatikan jua kadang2 itu balak hensem pun ada sikit segan sama itu awek punya tingkatlaku. Lepas itu aa, kalau ada amoi cun lalu tepi, ini awek tak cun mesti kasik jelingan maut telhadap itu amoi cun. Selupa mau makan olang... Inseculity ploblem..

4.Awek talak cun + balak talak hensem

Ini couple talak sapa pedulik punya..no komen..

5.Group of girls + 1 guy

Selalunya berlaku di kedai makan.. Seolang lelaki di kelilingi kawan-kawan pelempuan nya. Sungguh selonok kalau dapat mendengar perbualan meleka. Lu akan pelasan, sambil meleka makan, itu lelaki mesti cakap paling banyak sambil buat lawak talak kelaka (tapi kawan2 pelempuannya mesti ketawa jugak)

6.Balak hensem berpakaian smart

Ini laki slalu dpt perhatian.awek2 bila nmpk ini olang akan ckp dlm hatinya"encemnyeee",tak pn awek ini akan bisik-bisik sama itu kwnnye,wa talak tahu la ape yg dolang cakapkan..tp lelaki ini tetap berjalan mcm biasa..

7.Balak talak hensem berpakaian smart

Ini laki pula kadang2 je dpt perhatian..kasihan ini olang..tapi satu kali dpt perhatian dali awek cun..wa ckp lu..klau berjalan walaupun masih pandang lepan tetap akan telanggar apa2 di lepan wo..

8.Balak berpakaian seksi??

Selalu juga wa nmpk in kes..ini olang talak kacau olang pnya..jgn takut..tapi meleka suka jeling2 saja..kalu wa jadi takut sikit lah..tapi kalu lu yang mau bagi lespon..suka lu lah..wa talak mo msk campo lu punya hal..

9.Awek cun berpakaian seksi

Akan lamai olang melihat awek ini. Tetapi awek ini talak kisah sebab besar kemungkinan dia sulah biasa mendapat pandangan seperti itu. Awek seksi ini suka menunjukkan buah-buahan di dada nya, atau pusat nya di khalayak lamai kelana dia tau badan nya ada powah..Awek cun ini juga akan meningkat sahamnya kalu telus dipadang telus.. Seperti juga lu ada keleta cantik ka lumah besar ka jam balu ka mesti kasik olang tengok, so boleh pelasaan ada happy. ini awek pun sebegitu jua.

10.Awek talak cun berpakaian seksi

Hoiyoooo ini manyak rendah IQ punya polumpuan. Lu balang talak cantik kasik tutup mahh, jangan bikin olang lain saakit mataa. Ini spesis juga suka menipu dili sendili dengan mengatekan "I wear sexy and I feel good" ala satu lagi.. "I have the right to wear anything I want"... Sememangnya meleka melasakan bahawa berpakaian seksi boleh menjadikan meleka jadi lagi lawa.. Wa talak lasa begitu. Huduh akan tetap huduh. Tetapi jikalau huduh + sexy?? Tepuklah lu punya dada tanya selera ada lalu ka, Tatau apa mau cakap lagi woo..


*bahasa wa talak baguih, byk hanco punya..wa minta soli kalu ada tekasa bahasa..maap ha pd yang telasa..talak kesahnye punnnn...

-edit by me

No comments: